Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SERIOUS AKU CAKAP, XRUGI KALO CLICK!!!

Wednesday, April 14, 2010

MaLam Sebelum Submit Asingmen TeRakhiR

Bila pikiaq balik, patutnya aku happy ja malam nih sbb sok nk submit last asingmen.. xdak lagi xtidoq smpai 2 3 hari.. xdak lagi mata merah2.. xdak g xmandi bila p clas.. lalalala...hahahaha
tp..... xjugak... sbb, final pojek nih bnyk g nk kena edit balik... hadoihh... tadi ingat kan pn zaleha nk sruh sbmit tros asnmen dia... skali dia suruh redo la plak... hadoihh.... esok plak ada test site management... aku da nek tension gila tngok graft ngan gantt chart mlm nih.. tp esok ada test pasai menda nih jugak... TENSION!!!!! tp, xpa la... tension wat asingmen utk diploma wat kali terakhir... bila pikiaq plak, taun nih gak la aku amik degree.. pejam celik-pejam celik dah nak abih dah diploma aku nih.. hadoihh... qasa sat gilaa... pah nih, tobat rindu gila kat uitm nih..
ngan lecturer2... tringat 1st time aku masuk dlm u nih.. tp, dlm 3-4 minggu g, aku da nk kuaq... mish gilaaa...

No comments:

Post a Comment