Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SERIOUS AKU CAKAP, XRUGI KALO CLICK!!!

Friday, September 24, 2010

Mengantok Gila!!!



Pagi tadi, aku baru ja sbmit proposal untk sbject Engineering Appreciation tuh.. Finally mnatang tuh siap gak.. hoho.. 2 hari kot aku ngan puak2 group amik masa nk siapkan mnatang tuh. ngan drawing kejadah lg... smalam, xtidoq lnsung nk siapkan menda tuh. smalam masuk kolej jati dlm koi 8 lebey. pastu aku p kuaq mkn ngan acap skali p binding qetas.. xprint g.. binding lu.. hahaha
takot kedai tutup.. bkn tkut, tp kompom tutup.. hahha.. lepaih mkan smua ckup, nek bilik depa.. then strt mengadap proposal tuh.. edit2, adala dlm koi 2 pagi ka 3 pagi baqu abih edit. baqu edit siap,. ni print punya crita plak.. kami pakai printer ikram, hp. gila rrr.... koi 3 4 pg beliau (printer tuh) bley wat hang plak... mangkok ayun toi laaa... hangt toi... at last, siap print betoi2 time subuh.. hahaha.. baqu abih print, lepaih tuh, kena boh ring binding tuh manually rr... k, siap r aku nya proposal.. slide show utk present xwat g.. nk present koi 8.30. tngok kt jam koi 6.40 time tuh kot. then aku blik qumah sat.. blik2, truih wat slide present. then terlentok.. bngun2 koi 8.30.. arghhhhhhhhhhhhhhhh...... msuk jmban, mandi, xgosok gigi, xsabun, kena ayaq xsmpai sminit, lap2, pakai bju, pecut p dewan kuliah.. hahaha... msuk2, orng dh strt presnt.. aku ngan toya time tuh, p duduk.. satu time dia(lect tuh) pnggl utk prsnt. present r. haram pa pn xprepare.. hahaa.. abih2 tuh, ngantok gila rr.. tahan rr... pas abih clas ptg td, tidoq smpai ke mgrib.. bngun2 toya g.. hehehe.. btoi la, orng ckap tidoq ptg leh gila.. wuishh.. seqam heh dengaq.
k r, nk p karaoke.. haha... salamm....

5 comments:

  1. hahaha! apakah??
    kantoi btul mandi kerbau pg presntation!

    ReplyDelete
  2. kau xbuat slideshow lg, then trus tdo smpai 8.30. then kau present pakai slideshow sape? xpaham. ngehehe. hang ni loklaq la wafeeeeeee. hahaha

    ReplyDelete
  3. iman: hahaha... stndrd r.. bkn slalu pn..

    mard: uit.. aku wat slide laa... kan lepas aku blik tuh aku wat slide.. hish.. bace xabih.. hoho..

    ReplyDelete
  4. owh. ngehehe. xnampak. heh heh :P jgn marah, nnt cepat tua pakcik.

    ReplyDelete
  5. uihh... tua2 jngan disebut.. muda g nihh... hoho

    ReplyDelete