Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SERIOUS AKU CAKAP, XRUGI KALO CLICK!!!

Thursday, October 21, 2010

Detik-Detik Menjelang Exam



tinggal lebih kurang seminggu ja lagi before 1st paper aku untuk degree nih.. mood : MAIN.. Totally, memang malas gila laa... adoihh.. ingat esok nak balik qumah untuk sattlekan jpa.. mybe blik dlam 2 hari or 3 hari kot. then, kena blik mai s.alam blik to cont'd study. C++!!!!! whyyy...... subject yang paling aku cannot go.. awat la ada paper untuk sbjek nih tah. wat test aritu dah la.. dah la test aritu pn xleh jawab.. nasib bek la budak2 clas aku berpegang pada tema "sepakat membawa berkat" time test tuh.. hahaha.. kalo dak, mmng kantoi xleh jawab r.. tapi, time exam?? kat sapa plak aku nak ajak sepakatnya... Tadi baqu ja sattle test Eng. Drawing.. awatla bg sejam stengah ja nk wat... kedekut cettt ngat aihh... harini, aku tidoq ja banyak... bila tidoq banyak, mula la xmo tidoq pagi2 buta nih.. nak ngadap buku, malaih nak habaq mai.. hahaha... tp, ngadap lettop mcm xmo kalih kt len dah.. ish..ish... pa nak jadi la ngan hang nih oihh... cam na la aku nak sattle kan 4 paper nih ngan cemerlang dan saksamanya rr... ada tips?? hoho... kalo la hampa ada kan... cuti sem nih nak wat pa r.. @#$$%^$*(*&^%$%#... sebenaqnya aku xtau nk tulih padia ... tuh dok ngaqot.. haa.. nak habaq mai, hp celcom aku wat pqangai bodo pa nak tau... yg maxis, dekat sblan dah x bukak.. hahaha... sebab touch screen dah prob.. hampa tunggu sat jaa... msuk duit cuti sem nih, aku ganti len haihh... sapa suquh hampa wat hal kan.. hahaha... dah r noh... dok ngaqot xsama ngan topic ja aku tngok.. assalamualaikum... (^_^)

No comments:

Post a Comment