Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SERIOUS AKU CAKAP, XRUGI KALO CLICK!!!

Wednesday, July 6, 2011

Cuti~~

Starting from late of may aritu, maka start r cuti semester aku kt.. pabila cuti??? dalam pala otak??? supposed, balik umah (whoa..whoa.. balik kampung)~~~~~


Tapi~~ bila dah masuk bulan Jun, aku stil kat shah alam~~ argghhhhh.... 1st, sabo la.. intersession~ nak wat camna g kan... then, exam r for intersession on 24/6.. done... supposed, the next plan after that is what?? yeahhhh~~~ da same plan as before... BALIK KAMPUNG!!!!!
TAPI!!! arggghhhhhhh........ my friend ask 4 my help...

membe aku: weh, nak ajar tuition x.. private tuition..
aku: urmm... how payment??
membe aku: ok la.. RM xx/hours.
aku: urmm... nnti aku roger blik bro.. < dlm hati, nak balik,>>, >>>>
membe aku: aku kasik no mak budak ni, nnti ko contct..
aku: k.k..

2-3 jam pastuh~~~

puan

puan: assalamualaikum... saya ***, awak nak x ajar tuition utk my son.?
aku: owh... puan~~ urm, payment cmne yurp??
puan: urmm RM **/hour...
aku: ooohh... , tp puan, kekadadang sy bz ngan program sket cecuti nih.. cmner yurp...
puan: owhh.. kalo cmtuh, u ganti2 klas la utk time yg u ade program tuh..
aku: urm.. bile puan nak start r?
puan: malam nih boleh?
aku: haaa?? rr..esok boleh pn, mlm ni bz sket.. < :) > hhehehee...


********
tersebotlah alkisah, aku pn proceed la ngan tuition tuh.. then, now dah july.. program u, full gilaaaa~~~ arghhhhh.... bila mau pulang nih.... latest program pn ari kedua puasa baru abih... arggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..............

chill2.... $$$ :)

No comments:

Post a Comment